Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan Bulan Mei 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 0 0% 0 0% 0
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
0 0% 0 0% 0
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5733 100% 0 0% 5733
Piagam Pelanggan Bulan April 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 66 100% 0 0% 66
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6677 100% 0 0% 6677
Piagam Pelanggan Bulan Mac 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 69 100% 0 0% 69
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
42 100% 0 0% 42
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 8383 100% 0 0% 8383
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 81 100% 0 0% 81
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5609 100% 0 0% 5609
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 159 100% 0 0% 159
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
36 100% 0 0% 36
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7052 100% 0 0% 7052
Piagam Pelanggan Bulan Dis 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 12 100% 0 0% 12
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
25 100% 0 0% 25
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5301 100% 0 0% 5301
Piagam Pelanggan Bulan Nov 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 13 100% 0 0% 13
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
29 100% 0 0% 29
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5057 100% 0 0% 5057
Piagam Pelanggan Bulan Okt 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 67 100% 0 0% 67
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
28 100% 0 0% 28
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4542 100% 0 0% 4542
Piagam Pelanggan Bulan Sept 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 49 100% 0 0% 49
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
25 100% 0 0% 25
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4893 100% 0 0% 4893
Piagam Pelanggan Bulan Ogos 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 59 100% 0 0% 59
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
22 100% 0 0% 22
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4517 100% 0 0% 4517
Piagam Pelanggan Bulan Jul 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 67 100% 0 0% 67
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
14 100% 0 0% 14
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4019 100% 0 0% 4019
Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 70 100% 0 0% 70
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 3909 100% 0 0% 3909
Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 29 100% 0 0% 29
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4164 100% 0 0% 4164
Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 74 100% 0 0% 74
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5235 100% 0 0% 5235
Piagam Pelanggan Bulan Mac 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 156 100% 0 0% 156
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
16 100% 0 0% 16
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7486 100% 0 0% 7486
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 112 100% 0 0% 112
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
22 100% 0 0% 22
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6698 100% 0 0% 6698
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 121 100% 0 0% 121
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5537 100% 0 0% 5537