Client's Charter

Piagam Pelanggan Bulan March 2024
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 102 100% 0 0% 102
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6064 100% 0 0% 6064
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2024
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 113 100% 0 0% 113
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6617 100% 0 0% 6617
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2024
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 173 100% 0 0% 173
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7478 100% 0 0% 7478

Piagam Pelanggan Bulan Dec 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 40 100% 0 0% 40
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
6 100% 0 0% 6
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5109 100% 0 0% 5109
Piagam Pelanggan Bulan Nov 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 49 100% 0 0% 49
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
5 100% 0 0% 5
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6821 100% 0 0% 6821
Piagam Pelanggan Bulan Oct 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 3 100% 0 0% 3
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
73 100% 0 0% 73
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6216 100% 0 0% 6216
Piagam Pelanggan Bulan Sept 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 89 100% 0 0% 89
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
15 100% 0 0% 15
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5865 100% 0 0% 5865
Piagam Pelanggan Bulan Aug 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 113 100% 0 0% 113
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
19 100% 0 0% 19
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6777 100% 0 0% 6777
Piagam Pelanggan Bulan July 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 102 100% 0 0% 102
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
21 100% 0 0% 21
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7987 100% 0 0% 7987
Piagam Pelanggan Bulan June 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 73 100% 0 0% 73
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
17 100% 0 0% 17
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6528 100% 0 0% 6528
Piagam Pelanggan Bulan May 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 90 100% 0 0% 90
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
21 100% 0 0% 21
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5795 100% 0 0% 5795
Piagam Pelanggan Bulan April 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 65 100% 0 0% 65
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
17 100% 0 0% 17
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5812 100% 0 0% 5812
Piagam Pelanggan Bulan March 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 92 100% 0 0% 92
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 8007 100% 0 0% 8007
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 100 100% 0 0% 100
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
29 100% 0 0% 29
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6452 100% 0 0% 6452
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2023
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 144 100% 0 0% 144
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
19 100% 0 0% 19
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7452 100% 0 0% 7452

Piagam Pelanggan Bulan Dec 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 12 100% 0 0% 12
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
0 0% 0 0% 0
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5649 100% 0 0% 5649
Piagam Pelanggan Bulan Nov 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 13 100% 0 0% 13
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
29 100% 0 0% 29
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6155 100% 0 0% 6155
Piagam Pelanggan Bulan Oct 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 51 100% 0 0% 51
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
9 100% 0 0% 9
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5440 100% 0 0% 5440
Piagam Pelanggan Bulan Sept 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 51 100% 0 0% 51
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
32 100% 0 0% 32
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4959 100% 0 0% 4959
Piagam Pelanggan Bulan Aug 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 99 100% 0 0% 99
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
28 100% 0 0% 28
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6693 100% 0 0% 6693
Piagam Pelanggan Bulan July 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 81 100% 0 0% 81
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
16 100% 0 0% 16
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7031 100% 0 0% 7031
Piagam Pelanggan Bulan June 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 66 100% 0 0% 66
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
25 100% 0 0% 25
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7772 100% 0 0% 7772
Piagam Pelanggan Bulan May 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 0 0% 0 0% 0
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
0 0% 0 0% 0
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5733 100% 0 0% 5733
Piagam Pelanggan Bulan April 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 66 100% 0 0% 66
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6677 100% 0 0% 6677
Piagam Pelanggan Bulan March 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 69 100% 0 0% 69
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
42 100% 0 0% 42
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 8383 100% 0 0% 8383
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 81 100% 0 0% 81
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5609 100% 0 0% 5609
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2022
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 159 100% 0 0% 159
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
36 100% 0 0% 36
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7052 100% 0 0% 7052

Piagam Pelanggan Bulan Dec 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 12 100% 0 0% 12
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
25 100% 0 0% 25
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5301 100% 0 0% 5301
Piagam Pelanggan Bulan Nov 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 13 100% 0 0% 13
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
29 100% 0 0% 29
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5057 100% 0 0% 5057
Piagam Pelanggan Bulan Oct 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 67 100% 0 0% 67
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
28 100% 0 0% 28
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4542 100% 0 0% 4542
Piagam Pelanggan Bulan Sept 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 49 100% 0 0% 49
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
25 100% 0 0% 25
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4893 100% 0 0% 4893
Piagam Pelanggan Bulan Aug 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 59 100% 0 0% 59
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
22 100% 0 0% 22
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4517 100% 0 0% 4517
Piagam Pelanggan Bulan July 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 67 100% 0 0% 67
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
14 100% 0 0% 14
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4019 100% 0 0% 4019
Piagam Pelanggan Bulan June 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 70 100% 0 0% 70
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 3909 100% 0 0% 3909
Piagam Pelanggan Bulan May 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 29 100% 0 0% 29
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4164 100% 0 0% 4164
Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 74 100% 0 0% 74
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5235 100% 0 0% 5235
Piagam Pelanggan Bulan March 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 156 100% 0 0% 156
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
16 100% 0 0% 16
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7486 100% 0 0% 7486
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 112 100% 0 0% 112
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
22 100% 0 0% 22
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6698 100% 0 0% 6698
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 121 100% 0 0% 121
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5537 100% 0 0% 5537