Piagam Pelanggan

1. Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ;

2. Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja;

3. Maklumat dan identiti pemberi maklumat dirahsiakan mengikut undang-undang yang berkuat kuasa;

4. Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja;

5. Mendidik masyarakat dalam memerangi rasuah; dan

6. Mendapatkan dan memelihara sokongan masyarakat dalam usaha pencegahan rasuah.

   

Pencapaian Piagam Pelanggan

(* Pencapaian Piagam SPRM diukur setiap tiga (3) bulan sekali)

Bil. Pencapaian Piagam Pelanggan 
1  Pencapaian Tahun 2019 (Julai - September)
2  Pencapaian Tahun 2019 (April - Jun)
3  Pencapaian Tahun 2019 (Januari - Mac)
4  Pencapaian Tahun 2018
5  Pencapaian Tahun 2017
6  Pencapaian Tahun 2016
7  Pencapaian Tahun 2015
8  Pencapaian Tahun 2014

 

Hit: 22069