Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan Bulan Jun 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 70 100% 0 0% 70
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
0 0% 0 0% 0
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 3909 100% 0 0% 3909
Piagam Pelanggan Bulan Mei 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 27 100% 0 0% 27
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
10 100% 0 0% 10
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 4164 100% 0 0% 4164
Piagam Pelanggan Bulan April 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 74 100% 0 0% 74
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
18 100% 0 0% 18
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5235 100% 0 0% 5235
Piagam Pelanggan Bulan Mac 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 156 100% 0 0% 156
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
16 100% 0 0% 16
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 7486 100% 0 0% 7486
Piagam Pelanggan Bulan Feb 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 112 100% 0 0% 112
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
22 100% 0 0% 22
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 6698 100% 0 0% 6698
Piagam Pelanggan Bulan Jan 2021
Janji  Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan  Tidak Menepati Tempoh Masa / Standard Piagam Pelanggan Jumlah Perkhidmatan
Jumlah Menepati Standard * % Menepati Standard * Jumlah Tidak Menepati Standard * % Tidak Menepati Standard *
Bertindak ke atas aduan berunsur rasuah dalam tempoh 24 jam selepas aduan diterima ; 121 100% 0 0% 121
Pengadu boleh mengetahui status siasatan ke atas aduannya selepas 28 hari bekerja ;
*Maklumbalas diberi berdasarkan pertanyaan status secara bertulis oleh pengadu / orang yang ditangkap
12 100% 0 0% 12
Keputusan Tapisan Keutuhan dikeluarkan dalam tempoh 14 hari bekerja 5537 100% 0 0% 5537